Haal alles uit je ICT met de SLA’s van VoiceByte

Een goed werkend ICT-systeem is onmisbaar. VoiceByte biedt ICT  ondersteuning aan MKB, onderwijs, zorg en grootzakelijke klanten én laat je ICT beter werken.

Geen netwerk is geen omzet. Dat is de harde realiteit voor steeds meer MKB-bedrijven. Ook zorginstellingen en scholen zijn in toenemende mate afhankelijk van ICT-diensten. Als de internetverbinding of een telefooncentrale uitvalt is er een acuut probleem.

Je kunt veel netwerk- en telefonieproblemen voorkomen met een professionele ICT-infrastructuur. Door de juiste kabels, routers en servers te kiezen en te onderhouden verklein je de kans op storingen aanzienlijk. Dit is echter specialistisch werk en ook dan heb je geen garanties, want het blijft techniek.

VoiceByte ontwerpt, implementeert en onderhoudt geavanceerde ICT voor het grootzakelijk, MKB, onderwijs en zorg. Ook bieden we uitgebreide en persoonlijk ondersteuning, op afstand en ter plaatse. Zo haal je echt alles uit je ICT.

Service Level Agreements voor de juiste ICT ondersteuning aan MKB

Vind je duidelijke afspraken net zo vanzelfsprekend als uitstekende support? Dan ben je bij VoiceByte aan het juiste adres. Dankzij onze op maat gemaakte Service Level Agreements (SLA’s) krijg je precies de ondersteuning die je nodig hebt. Ook op feestdagen en in het weekend, als dat nodig is.

Een Service Level Agreemeents (SLA) kun je zien als een contract tussen jouw bedrijf, zorginstelling of school en VoiceByte als ICT-partner. Door duidelijke en meetbare afspraken te maken over bijvoorbeeld de mate van ondersteuning, onderhoud en responstijden weet je precies waar je aan toe bent.

Duidelijke afspraken en uitstekende support dankzij maatwerk SLA’s

Wil je de een storing kunnen melden op eerste Kerstdag? Of binnen 4 uur een kapotte router laten vervangen? We nemen het graag op in een maatwerk SLA. Ook kunnen we afspraken maken over het:

  • Verhelpen van storingen aan werkplekken, printers en telefoontoestellen
  • Vervangen van hardware binnen de afgesproken tijd
  • Proactief beheren van servers
  • Ruimere supporttijden
  • En meer

ICT voor grootzakelijk, MKB, onderwijs en zorg is maatwerk en VoiceByte dé specialist. Ervaar het zelf en informeer naar de mogelijkheden.

Ervaringen ICT ondersteuning VoiceByte

VoiceByte neemt de ICT uit handen van honderden organisaties uit alle mogelijke branches. Dit zeggen klanten over onze ICT ondersteuning en Service Level Agreements.

 

Daarom kiezen voor ICT ondersteuning en SLA’s van VoiceByte
  • Je netwerkt altijd in topvorm
  • Eerst de oplossing, dan de vergoeding
  • Direct verhelpen van hard- en softwareproblemen
  • Persoonlijk contact
  • Korte responstijden en snel ter plaatse
  • SLA’s volledig afgestemd op jouw wensen
  • Je organisatie werkt beter en efficiënter

ICT-onderhoudscontract: bereken de kosten Met onderstaand formulier bereken je globaal de maandelijkse kosten van een onderhoudscontract voor een telefooncentrale. Prijs- en actiewijzigingen zijn voorbehouden.

Meer weten over ICT voor grootzakelijk, MKB, onderwijs en zorg? Neem contact op:

T: +31 (0)88 232 66 66

E: support@voicebyte.nl